Четвер, 22.02.2018, 07:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт Нововасилівського НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Шкільна бібліотека

5 травня проведено виставку з приводу Дня пам'яті та примирення

Надійшли нові дитячі підручники

5 квітня проведено вікторину "Знавець птахів"

10 березня проведено виставку з приводу 203-річчя Тараса Шевченка

11 грудня проведено виставку "Найвидатніші українські письменники"

1 грудня проведено виставку до 25-ої річниці Всеукраїнського референдуму

28 листопада проведено виставку до Дня пам'яті жертв Голодомору

9 листопада проведено виставку до Дня української писемності та мови

1 листопада проведено виставку до Дня Гідності та Свободи

Галерея заходів по проведенню тижня бібліотеки

Бібліотечний урок «Олімпійське сузір’я України» у 7 класі

Конкурс малюнків «Книга в моєму житті» (початкова школа)

Лото «Літературна риболовля» (5 – 6 кл.)

Конкурс прислів’їв і приказок (початкова школа)

Бібліотечний урок

«Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві:

сучасне і майбутнє» в 9 класі

Гра-подорож «Мандрівка в чарівний світ українських казок» (учні 2-4 класу)

Виставка «Поезія – це завжди неповторність, якийсь прекрасний дотик до душі»

Бібліотечний урок "Найвидатніші українські письменники"  (6, 8 кл.)

30 вересня проведено виставку з приводу 150-річчя Михайла Грушевського

29 вересня проведено виставку з приводу 75-річчя Бабиного Яру

15 вересня 2016 року проведено виставку

з приводу 150-річчя Івана Франка

Шкільна бібліотека працює в багатьох напрямках:

• Сприяння розвитку пізнавальних інтересів учнів успішному засвоєнню ними навчальних програм;

• Надання бібліотечних довідок учням та вчителям;

• Забезпечення підручниками із загальноосвітніх предметів;

• Задоволення потреб у художній, довідковій, науково-популярній літературі;

• Виховання шанобливого ставлення до книги, виховання в учнів культури читання, вміння користуватися бібліотекою;

• Оперативне забезпечення вчителів інформацією.

Привернути увагу учнів до книги, розширити та поглибити знання допомагають книжкові виставки. Постійно діючі виставки: «Слово про Кобзаря», «Нові надходження», «Ми не забудемо тебе, Шевченко», «Книжки, подаровані авторами», «Шевченко – це народ…». Книжкові виставки до знаменних та пам’ятних дат.

Як вибрати книгу для читання

Зайшовши до бібліотеки, треба звернутись до її каталогів. У перекладі з грецької «каталог» означає «перелік». Отже, каталог – перелік усіх книг, які є в бібліотеці. Каталог необхідний кожній бібліотеці, він служить посередником між книгою і читачем. Переглядаючи каталог, читач дізнається, чи є вбібліотеці потрібна йому книга, які книги є в бібліотеціз даної теми, які книги конкретного автора можна прочитати в цій бібліотеці.

В картотеках картки з назвами книг підібрані за окремими темами.

На книжкових виставках ти завжди знайдеш цікаві книги.

Переглянь бібліографічні покажчики. Це книги про книги. В них ти знайдеш анотації – короткі розповіді про зміст книги і поради, кому рекомендована дана книга.

Ти можеш сам вибрати книгу з полиць відкритого доступу.

Що читати

Ви часто запитуєте бібліотекаря: "Дайте, будь ласка, почитати щось гарне.” Але різному емоційному стану відповідає різна художня література. Художнє слово володіє універсальною здатністю пробуджувати уяву, фантазію, переносити в омріяний світ, сприяти інтимному самовираженню через контакт із віртуальним художнім світом.

Тому, якщо ти:

  • прагнеш до емоційної розрядки, то гарна, чуттєва поезія може налаштувати на ліричний лад;
  • хочеш відволіктись від буденних клопотів, то гостросюжетна проза - найкраще читання в такому випадку. Воно скрасить буденність та подарує цілу гаму переживань;
  • хочеш спонукати себе до емоційних роздумів про життя, то зображення людських доль – це читання для тебе;
  • хочеш заповнити свій вільний час, то читання – це змістовне, благородне і приємне проведення дозвілля.

Як працювати з підручником

  1. Прочитай увесь заданий текст, глибоко вдумуючись у його зміст. Пам’ятай, що читання підручника без напруження думки – марна трата часу.
  2. Працюй завжди з олівцем в руках.
  3. Засвоєнню допоможуть схематичні малюнки й записи.
  4. Поділи в думці текст на частини і знайди основну думку.
  5. Читаючи текст, пов’язуй його з часом, картою,графіками, схемами підручника. Пам’ятай, що безхронології та карти немає історії.
  6. Порівнюй, зіставляй вивчений матеріал, факти,явища з іншими.
  7. Складай короткий усний (письмовий) план прочитаного. Коли такий план подано вчителем, то вивчай матеріал за планом.
  8. Намагайся в тексті знайти відповідь на кожне запитання, наведене в кінці параграфа.
  9. Привчай себе до самоконтролю: обов’язково перекажи вголос або про себе заданий матеріал, спочатку частинами, а потім – у цілому весь параграф. Роби це так, щоб словам було тісно, а думкам – просторо.
  10. Виконуй завжди домашні завдання.
  11. Долай труднощі, а не тікай від них. Працюй систематично і наполегливо над книжкою.

Як написати реферат

  1. Визначити тему.
  2. Підібрати літературу: документи, першоджерела; монографії, довідники, збірники; газетні та журнальні матеріали.
  3. Ґрунтовно вивчити літературу.
  4. Скласти первісний варіант плану майбутнього реферату.
  5. Виділити основні питання.
  6. Систематизувати опрацьований матеріал.
  7. Остаточно продумати та уточнити план реферату. Обов’язково включити у план актуальні теми і їх значення.
  8. Написати реферат.
  9. У кінці реферату слід скласти список використаної літератури.

Як читати газету

Читай газету щодня.

Газети розкажуть тобі про найважливіші події, що відбуваються в нашій країні й у всьому світі.

Перед тим, як почати читати газету, переглянь заголовки всіх статей – це допоможе тобі вибрати в ній найцікавіший матеріал.

Читаючи газету, користуйся картою. Знайди на ній місця, про які прочитав у газеті.

Пояснення незрозумілих слів знайди в словнику, або про їх значення запитай у вчителя, бібліотекаря.

Опрацюй додаткові інформаційні джерела, що стосуються тематики, яка тебе дуже зацікавила.

Як працювати з текстом параграфа

  1. Уважно прочитай текст параграфа, запитання і завдання до нього.
  2. Знайди в тексті відповіді на поставлені запитання. Виконай усі завдання.
  3. Запам’ятай усі терміни і поняття.
  4. Склади план своєї розповіді. Перекажи зміст тексту відповідно до складеного плану, використовуючи у своїй розповіді нові терміни, поняття.

Як користуватися навчальною, довідковою та додатковою літературою

  1. Використовуючи навчальну, довідкову і додаткову літературу, уточніть, що саме вас цікавить.
  2. Подумайте, де найбільша можливість одержати відповідь на запитання, що вас цікавить: у підручнику, довіднику чи додатковій літературі.
  3. Насамперед використайте підручник, потім – довідник, а тоді – додаткову літературу.
  4. Відкриваючи книжку, спочатку прочитайте зміст і покажчик термінів, назв. Залежно від мети використайте такі види читання: читання – перегляд, коли книжку переглядають швидко, зупиняючись на окремих сторінках (мета такого перегляду – перше ознайомлення з книгою, одержання певного уявлення про її зміст);
  5. Вибіркове читання або повне, коли читають не весь текст, а тільки потрібні місця; читання з різних видів записів прочитаного.
  6. Відшукавши у книзі потрібний розділ, параграф чи сторінку, не обмежуйтеся побіжним поглядом, а випишіть потрібну для себе інформацію, виділіть основне, складіть план прочитаного.

Розроблено єдині вимоги щодо використання та збереження підручників.

Ці єдині вимоги вклеюються в щоденники учнів:

1. Одержавши підручники у бібліотеці, продивись їх. При виявленні пошкоджень, повідом бібліотекаря.

2. Обгорни підручники, зроби закладки.

3. Перш ніж працювати з книгами, помий руки.

4. Не роби поміток у книзі ручкою чи олівцем.

5. Зберігай підручники у спеціально відведеному для них місці.

6. Загубив чи пошкодив підручник – поверни до бібліотеки такий самий або заміни іншим, рівноцінним за змістом і вартістю.

Бібліотекар, члени учнівського самоврядування та куратори регулярно проводять рейди перевірки стану підручників. Результат – повернуто 100% підручників і літератури.

Бережливе ставлення та оновлення фонду

Створено актив, який користуючись порадами бібліотекаря, надає допомогу зіпсованим книгам. Проводяться бесіди на теми: "Книзі довге життя”, "Що таке бережливість?”, "Як відремонтувати підручник?”, "Бережливе ставлення до книги – обов’язок кожного учня”, "Скільки коштують державні підручники?”, "Скільки коштує безкоштовно?”.

Бібліотекар бере участь у батьківських зборах та класних годинах, на яких обговорюються питання збереження підручників, поповнення фонду бібліотеки, прищеплення любові до книги, виховання культури читання. З року в рік в колегіуму проходить акція "Подаруй бібліотеці книгу – підтримай бібліотеку”. Результат – 25 книг подаровано за 2013 рік.

Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz