П`ятниця, 29.03.2024, 07:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Офіційний сайт Нововасилівського НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Сторінка для батьків

НОВОВАСИЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад»

НАКАЗ

16.01.2016 с. Нововасилівка № 09

Про тимчасове призупинення

навчально-виховного процесу

у закладі.

На виконання наказу відділу освіти районної державної адміністрації від 16 січня 2016 року № 7 «Про тимчасове призупинення навчально-виховного процесу в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах району».

 

НАКАЗУЮ:

1. Тимчасово призупинити навчально-виховний процес у закладі з

18 по 22 січня 2016 року.

2. Затвердити графік відпрацювання робочого часу працівниками закладу, що додається.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Дебелій В.В.

3.1 Організувати виконання в повному обсязі навчальних планів та програм шляхом ущільнення програмового матеріалу та об’єднання тем.

3.2 Призупинити проведення масових заходів, в тому числі для педагогічних працівників.

4. Вчителям початкових класів та вчителям-предметникам 5-11 класів.

4.1 З метою виконання в повному обсязі навчальних планів та програм шляхом ущільнення та об’єднання тем внести зміни до календарно- тематичних планів з навчальних предметів на ІІ семестр 2015/2016 навчального року.

5. Класним керівникам 1-10 класів.

5.1 Організувати проведення позапланових інструктажів з безпеки життєдіяльності з учасниками навчально-виховного процесу, зокрема з питань пожежної безпеки, поведінки на дорогах і вулицях, на водних об’єктах тощо.

6. Педагогу-організатору Ніколаєвій О.М. оприлюднити цей наказ на веб-сайті закладу.

7. Заступнику директора з господарської частини Поляковій В.М. під час тимчасового припинення занять забезпечити безперебійне тепло-, енерго-, водопостачання та водовідведення у закладі.

8. Контроль за виконанням наказу цього наказу залишаю за собою.

Директор                                                                           В.В. Малашок

 

ДО УВАГИ БАТЬКІВ!!!

У зв'язку зі зростанням захворюваності на грип та ГРВІ з 18 по 22 січня включно заклад закривається на карантин!!!

У разі виникнення у Вас або Вашої дитини симптомів хвороби - не займатеся самолікуванням, зверніться до лікаря!!!

У разі виникнення запитань звертайтеся до класних керівників!

Однією з актуальних проблем, які стоять пе­ред сучасним українським суспільством, є по­долання й запобігання будь-яким проявам на­сильства щодо дітей.

Слід відзначити, що ця проблема стає пред­метом широкого громадського та наукового об­говорення в Україні. Для з'ясування актуальних проблем насильства в дитячому середовищі в нашій школі було про­ведено СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «ЗАПОБІГАННЯ НАСИЛЬСТВУ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ».

 

Національна дитяча "гаряча" лінія

Національна дитяча "гаряча" лінія - 0 800 500 225 або 772 з мобільного (працює щоденно, крім неділі, з 10-00 год. до 20-00 год.)

Національна "гаряча" лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації - 0 800 500 335 або 386 з мобільного (працює щобудня з 10-00 год. до 18-00 год.)

Улюбленим місцем учнів здавна є шкільна їдальня. Розрахована вона на 80 посадочних місць.

Харчування учнів та працівників школи здійснює Нижньосірогозька Райспоживспілка (С.М. Онищенко).

Їдальня облаштована цехом приготування їжі.

Директор школи контролює стан організації харчування учнів у школі, тел. (05531)22697.

Заступник директора з НВР Дебела Віталія Вікторівна призначена відповідальною за організацію харчування (тел. (0553122697).

Вона складає графіки харчування учнів та чергування вчителів у їдальні.

Медпрацівник школи слідкує за якістю та чергуванням вчителів у їдальні, дотриманням норм харчування, С-вітамінізацією, санітарно гігієнічним станом їдальні особисто здійснює проби готової їжі та дає дозвіл на використання готових блюд для харчування.

Для 1-4 класів гарячі сніданки – безкоштовні (за рахунок бюджетних коштів).

Учні пільгової категорії – безкоштовні (за рахунок бюджетних коштів).

Для учнів 5-9 класів вартість гарячого сніданку – 6,00 грн.

Графік відвідування шкільної їдальні:

10.00 – 10.20 – 1-4 класи

10.10 – 10.30 – учні пільгової категорії

11.15 –11.35 5-9 класи

Запрошуємо учнів відвідувати шкільну їдальню!

Графік роботи їдальні з 7.00 до 16.00 год. щодня, крім суботи та неділі.

 

У 2016/2017 навчальному році дошкільний підрозділ працює за програмою "Світ дитинства"

Поради батькам:

- дотримуйтеся вдома режиму дня, санітарно-гігієнічних вимог, культурно-гігієнічних навичок;

- щоденно разом із дітьми виконуйте ранкову гімнастику, здійснюйте загартовуючи процедури; виходьте на прогулянки;

- залучайте дітей до виконання основних рухів – вправляйте в ходьбі, бігу, стрибках, повзанні, лазінні, рівновазі, вправах із м’ячем;

- разом з дітьми здійснюйте пішохідні прогулянки, туристичні походи;

- грайте в рухливі, спортивні ігри;

- облаштуйте в квартирі спортивний куточок;

- катайтеся разом з дітьми на санчатах, ковзанах, лижах; велосипедах, роликах; грайте у бадмінтон, теніс, футбол, баскетбол, з м’ячем; плигайте на скакалці; плавайте та грайте на воді;

- беріть участь разом з дітьми у проведенні свят, розваг, днів здоров’я, зборах, конференціях, лекціях з питань здоров’я, фізичного виховання дітей, організованих у дошкільних установах.

Пізнавальний розвиток

Поради батькам:

- збагачуйте обізнаність дитини новою інформацією, що сприяє накопиченню уявлень про себе та світ. Залучайте до перегляду та прослуховування радіо- та телепередач пізнавального напрямку, заохочуйте до активного розв’язання завдань, листування тощо, за допомогою членів родини;

- пізнавайте, досліджуйте світ разом з малюком: обговорюйте, читайте, експериментуйте та ін. , оформіть передплату дитячого журналу;

- виховуйте у дошкільника почуття родинності: любові і шани до батьків та родичів, пам’яті про покоління роду, вдячності до праці рідних, шани до старших, турботи про молодших;

- залучайте дітей до активної участі у підготовці та святкуванні днів народження, ювілеїв, днів пам’яті, календарно-обрядових свят; здійсненні подорожей; разом з дітьми або спонукуючи їх до виготовлення подарунків, привітань, виступів та ін.

- за можливістю, вдома облаштуйте родинний куточок, в якому помістяться «дерево роду», фотографії та відео сімейних подій, рукотворні вироби тощо.

- вчіть малюків усвідомлювати себе як частку сім’ї, дитячої спільноти у навчальному закладі, відповідальну особистість у світі природи, людину серед інших – у суспільстві на прикладі власної активної життєвої позиції; разом з дитиною подорожуйте, здійснюйте екскурсії, колекціонуйте, майструйте тощо;

- формуйте основи логічного мислення, вчить дитину висловлювати власну думку на основі розумових висновків;

- частіше бувайте з дітьми на природі (парк, ліс, річка), відвідуйте зоопарк, ботанічний сад, музеї, вистави дитячих театрів, дійства громадських свят, виставки квітів, тварин;

- залучайте дітей до догляду за рослинами (квітник, сад, город) та тваринами (птахами, рибками, земноводними та іншими домашніми улюбленцями); за бажанням, обладнайте.

Мовленєвий розвиток

Поради батькам:

Якомога більше потрібно спілкуватися з дітьми, розповідати їм і читати художню, пізнавальну літературу. Розповідайте дітям про себе (своє навчання, роботу, захоплення), про родичів (де живуть, ким працюють, ким доводяться дитині, які мають чесноти та інше) та людей, які оточують дитину за межами сім’ї.

Частіше потрібно ділитися з дітьми спогадами про минуле, дитинство дорослих, улюблені ігри, друзів дитинства, цікаві чи складні життєві ситуації. Пропонуйте дітям пограти в улюблені ігри рідних людей, почитати їхні улюблені книжки, переглянути улюблені фільми чи послухати дорогі пісні. Просіть малюків описати власні ігри з друзями у дитсадку чи у дворі, знайти в них спільне із уподобаннями свого дитинства, разом з дітьми придумати нові варіанти старих ігор і забав.

Привчайте дітей бути ввічливими у розмові, бесідах з дорослими і дітьми.
З метою відпрацювання чіткої звуковимови корисно розучувати з дітьми чистомовки і скоромовки. Якщо у 5-річних дітей спостерігаються вади звуковимови, слід звернутися за допомогою до фахівця-логопеда й виконувати всі рекомендовані ним артикуляційні,

Подавайте приклад того, як треба вести діалог за столом, у гостях чи при гостях, по телефону. Читайте дітям твори дитячої художньої літератури і дитячі журнали.

Художньо-естетичний розвиток


Поради батькам:
Якомога більше потрібно спілкуватися з дітьми, розповідати їм і читати художню, пізнавальну літературу. Збагачувати досвід дітей позитивними враженнями під час прогулянок, екскурсій, цікавих спостережень у соціальному, культурному і природному довкіллі. знайомити дітей з різними видами та жанрами образотворчого мистецтва: живописом (пейзаж, портрет, натюрморт, казковий, побутовий, анімалістичний), графікою, скульптурою та декоративно-прикладним мистецтвом. Розвивати здатність сприймати мистецькі твори, виявляти емоційне ставлення до зображеного.

Поради психолога

Психологічна готовність до навчання у школі не полягає в умінні читати й писати.

Дітям до школи читання і письмо у кращому разі не шкодять, цифри і літери сприймаються ними як чергова частинка навколишнього світу, і діти швидко втрачають до них інтерес. Надмірний обсяг інформації не розвиває взагалі нічого.

Заняття в різних гуртках із підготовки дитини до школи, звісно, розширює кругозір і загальну обізнаність, але тільки «сильних», здібних дітей. «Слабким» таке навчання до школи найчастіше шкодить, оскільки створює додаткове навантаження на нервову систему, яку діти цього віку витримувати не можуть.
А для чого ж школа, як не для того, щоб навчити малюка читати, писати, рахувати? Що він робитиме у першому класі? Нудьгуватиме? Розважатиметься?

Головний пріоритет у питанні освіти дитини на етапі підготовки до школи, як і всього періоду дошкільного дитинства, має належати загальному розвитку дитини. Саме це забезпечує подальшу успішність навчання дитини у школі й означає, що педагоги дошкільних освітніх установ і батьки, діти яких ідуть у школу, повинні піклуватися про те, щоб у першокласників були сформовані загальні здібності та якості особистості, необхідні для здійснення принципово нової для них навчальної діяльності.
Крім того, якщо в дитини до 7 років сформувати неправильні навички читання або письма, її потім неймовірно важко буде перевчити!

Серед головних складових поняття «готовність до школи» - розвиток допитливості й пізнавальної активності, вміння самостійно думати і вирішувати прості розумові завдання. Головне в дошкільному навчанні – розвиток потенційної здатності дізнаватися нове, тому на етапі дошкільного дитинства знання, вміння і навички розглядаються не як самоціль, а як засіб розумового розвитку. Їхній обсяг не повинен перевищувати вікових можливостей дітей і дублювати шкільні навчальні програми.

 

Найважливіші показники рівня підготовки дитини до школи:

1. Добре розвинене мовлення;

2. Сприйняття;

3. Пам'ять;

4. Уява;

5. Наочно – образне мислення, вміння:

Елементарно міркувати;

Порівнювати предмети, знаходити відмінність і схожість;

Виокремлювати ціле і його частини;

Групувати предмети за певними ознаками;

Робити прості висновки й узагальнення тощо.

Важливо, щоб майбутній учень умів спілкуватися з оточуючими, вмів підкорятися вимогам однолітків і дорослого, розуміти, що не все залежить від нього.

Важливо також, щоб дитина вміла керувати своїм тілом, добре рухалася й орієнтувалася у просторі, щоб у неї була розвинена дрібна моторика рук, а також скоординовані рухи очей і рук.

Змістовна складність зауваженої проблеми полягає в тому, що у багатьох дітей не складається об’єктивне уявлення про школу: воно або надто ідеалізується, неадекватно оптимістичне, або надто негативне: школа викликає побоювання ( як щось чуже, тривожне, небезпечне).
Важливим компонентом готовності до школи є особистісна готовність, тобто готовність і бажання дитини прийняти нову соціальну позицію школяра, бажання вчитися, позитивно сприймати образ школи. На жаль, часто батьки не надають належної уваги цьому компоненту.

 

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

1. Шановні батьки, пам’ятайте! Тільки разом в співпраці зі школою та громадcкістю можна добитися бажаних результатів у вихованні й навчанні ваших дітей.

2. Обов’язково постійно цікавтеся розвитком, навчанням й поведінкою ваших дітей, для цього відвідуйте всі заняття, батьківські збори, зустрічайтесь з керівником і вчителями школи.

3. Щоденно цікавтеся навчанням дитини. Радійте її успіхам, допомагайте узагальнювати, спів ставляти, аналізувати вивчене, прочитане побачене. Не дратуйтесь із-за кожної невдачі, що спіткає дитину, не карайте і не ображайте її гідність, а допоможіть зрозуміти і усвідомити помилки недоробки і загартуйте її силу волі своєю допомогою і розумінням.

4. Привчайте дитину до самонавчання й самоконтролю у виконанні домашніх завдань і обов’язків. Надавайте розумну допомогу у їх виконанні. Важливо викликати інтерес до навчання, але не муштрою і силою, а добрим словом, підтримкою, порадою, терпінням і ласкою.

5. Сприяйте тому, щоб дитина сформувала у собі активну життєву позицію : брала участь у всіх класних, шкільних заходах, концертах, щоб не боялася декламувати, співати, танцювати, виконувала б сумлінно шкільні доручення, проводила політінформації, виховні години. Для цього необхідно бути в курсі шкільного життя вивчити необхідне, підтримувати в дитині впевненість і сміливість.

6. Намагайтесь вислухувати розповіді дітей до кінця, не перебиваючи їх. Обговоріть ці події, проаналізуйте свою і дитячу думку, виробіть спільні шляхи до розв’язання різних проблем. Будьте порадником і наставником дитини у всіх питаннях і проблемах.

7. Обов’язково надавайте посильну допомогу школі (квіти, озеленення, оформлення кутків, класу, ремонт приміщення, участь у концертах, зборах).

Що повинен знати школяр, ідучи до школи:

1. Домашню адресу, телефон, адресу школи.

2. Місце праці батьків, їх посади.

3. Шлях від школи додому і назад.

4. Знати й виконувати правила дорожнього руху, вміти поводити себе на вулиці в школі.

5. Відкривати й закривати двері квартири.

6. Чітко відповідати на запитання дорослих.

Домашнє завдання батькам

1. Розкажіть дитині про свій родовід ( прадіди, прабабусі, родичі);

2. Намалюйте разом родовідне дерево, розмістіть на ньому фотографії.

3. Відвідайте з сином чи донькою могли ваших предків, родичів, родичів, розкажіть їм про них, впорядкуйте могили, посадіть квіти.

4. Доберіть разом з дитиною до кожного режимного моменту образний віршик, прислів’я, приказку, використовуючи їх під час вмивання, прибирання, приготування їжі.

5. Текст, про себе, чи вголос, чи переказує зміст прочитаного, скільки разів, чи швидко запам’ятовує, забуває вивчене які предмети даються їй легко, які важко, які потребують допомоги?

6. З’ясуйте в співбесіді з дитиною, які предмети їй подобаються, які дуже цікаві для неї. Порадьтеся з вчителем по цікавому предмету, як можна викликати інтерес до навчання.

7. виявіть природні здібності дитини, її нахили, інтереси, хобі. Разом складіть програму розвитку і вдосконалення тих задатків, стежте за дотриманням плану, цікавтеся ним щоденно, підтримуйте.

8. Спробуйте визначити тип темпераменту дитини, враховуйте особливості її поведінки в спілкуванні з нею. (Ви маєте знати, коли і де можна сказати дитині не завдаючи їй психологічної та моральної школи). Тоді можете розрахувати та взаєморозуміння і хороші стосунки.

9. Передплатіть для дитини дитячу газету чи журнал, регулярно просіть переказати прочитане, обговорюйте, аналізуйте вчинки, поведінку, слова людей, друзів, товаришів, сусідів, знайомих, ведучих телепередач, акторів.

10. Розподіліть між членами сім’ї постійні домашні обов’язки й завдання, обговорюйте їх виконання, фінансовий стан сім’ї, доходи і витрати.

11. Вивчіть і визначте свій тип авторитету для дітей (за Макаренком), його позитивні й негативні сторони, активізуйте самоконтроль.

12. Придивіться, як ваша дитина спілкується з дорослими, ровесниками завжди ви праві?

13. Чи добре знаєте ви друзів вашої дитини, їхні родини? Як діти проводять дозвілля? Чи відпочиваєте ви на природі?

14. Чи знаєте ви мрії і плани вашої дитини на майбутнє? Чи схвалюєте її вибір професії, її думки про сім’ю, родину, сімейні свята, відпочинок?

15. Чи можете ви назвати себе помічником, наставником, вихователем дитини?

Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013-2014 навчальному році

 

Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти у 2013-2014 навчальному році другокласники розпочнуть вивчати новий нвчальний предмет "Сходинки до інформатики"

Основним завданням курсу є опанування молодшими школярами практичних навичок сучасними інформаційно-комукаційними техлогіями, з метою розв'язування життєвих та навчальних завдань. Курс "Сходинки до інформатики" є пропедевтичним. При вивченні курсу передбачено декілька напрямків навчальної та розвиваючої діяльності учнів.

Перший напрямок – пізнавальний. У цьому напрямку учні засвоюють відомості про призначення комп'ютера, про можливості його використання, про його складові частини, основні принципи його роботи.

Другий напрямок – прикладний. У цьому напрямку учні здобувають навички роботи з клавіатурою, пошуку та запуску потрібних програм, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, створення малюнків у графічному редакторі та iн.

Третій напрямок – алгоритмічний. Учні знайомляться з поняттям алгоритму, розрізняють їх основні види, вчаться складати i записувати прості алгоритми для виконавців.

Четвертий напрямок — розвиваючий. Учні розвивають свої творчі здібності та логічне мислення, шляхом виконання різноманітних творчих завдань.

П'ятий напрямок – підтримка, корекція i пропедевтика знань, умінь i навичок з інших предметів.

Для реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти, розроблені нові підручники для 2-го класу з усіх предметів інваріантної складової. Вивчення предмету проходитиме за підручником та робочим зошитом «Сходинки до інформатики» (авт. Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Ф. М. Рівкінд , Й. Я. Ривкінд).

Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz